***

ჩემი ცა მოღრუბლულია
და მე ვგრძნობ ვარსკვლავების ტკივილს
ძლიერ წვიმაში.

ვხედავ,
როგორ ფეთქდება ადამიანის გული.

ტკბილია ეს დაძაბულობა.
მჭირდება ამღვრეული სისხლი,
შენი სიყვარულისთვის.

და გწერ…

გწერ თვალდახუჭული,
რომ თვალუწვდენელ მინდორში მიფრინავს უცხო ფრინველი.

რომ არა ეს უემოციო სახეები,
რას განვიცდიდით?
რომ არა ეს სიძულვილის რეჟიმი,
როგორ შეგვიყვარდებოდა?

ჩემი ცა მოღრუბლულია
და მე ვგრძნობ ვარსკვლავების ტკივილს
ძლიერ წვიმაში.

ვხედავ,
როგორ ფეთქდება ადამიანის გული.

ძლიერია ბორკილები,
სქელია ცხოვრებაზე გადაფარებული ბაკანი,
მაგრამ შენი თმაა გაშლილი,
შენი მხრებია თხელი.

ორი კბილის ჯაგრისი ჩემს აბაზანაში
და სულერთია,
ვინ გრძნობს თავს არაკომფორტულად ჩვენი ერთად ყოფნით.

შენი მარადიულად მწუხარე თვალები
მაიძულებენ
შემწყნარებელი ვიყო.

შენი თითები ჩემი გულივით თბილია,
შენი გულივით თბილია ჩემი თითები.

Leave a Reply

